Saturday, May 15, 2010


K.A.M.E

opss... cb sebut btol2... hehe...
actually...
KAME 2 stand for k.ju, k.wahee, Asmida, Munie, Eja, East, E'ein dan me... Ezs..
sume ni bdk2 umah yang aku rase special sgt.. byk bnda yg dah dlalui...
pahit..manis...
mula dari Tiara yg uncle pinjamkan, DIEORG KENE LAP CERMIN YG XNMPAK COZ HUJAN..GIGIH MASING2 JLNKN TUGAS.. HEHE..then, buat party kat 2d02..burfday suprise yg lepas 2 sume kene kemas umah blik!! hehe..kene saman n esoknya arahan suh pulang blik saman 2..macam2!!hehe.. hangout, gurlz day out..
n yg latest time final, bl toilt jd disco, east tukar lmpu toilet ngan lampu dapur yg tinggi 2.. huhu..Pandai kak lang.. hihi..slalunya time hangout mesti happening gler... nak2 bl xtau jalan n t'pakse mintak bntuan miss GPS's eja..
time 2 yg plg teruk aku la..plg pening, cuak, n kdg2 moody..(T_T) SORRY GURLZ..!!! 2 blom lg citer klau bab2 planning.. korg mmg gowd planner..5 min sblm timeline pun bley planning n trus out..klau nak citer satu2 esok pun xabiskn...xyah la detail2 sgt noo.. ;P hehe.. sume pglman yg best bg aku..

TAPI...

buat kate en zaihan..'bermula 1.1.2011 kamu semua akan menjdi indivdu yg berbeza'
yup.. jika slame ni kt bergelar student.. lepas ni semua jd indvdu yg bekerjaya.. xsemua akn ceburi bidang yg kt ambilkn n impikan..
dari 1 group kt akan berpecah mnjadi indivdu n berdiri mengikut kemampuan diri sendiri..Apakah jenis pekerjaan yg aku nak ceburi?? Adakah kt semua akan berjaya dmasa hadapan??
Itu diantara persoalan yg berlegar di fikiran aku tapi aku percaya semua tu dah ditentukan Allah..DIA yg memberi rzkikn??
Aku hy mampu doakan yg terbaik tuk dr aku dan kwn2 aku.. amin.

KINI...

tggal 1 sem je lg n sblm g praktikal...
msti aku rindu ngan dieorang sume nanti...
e'ein yg comey... truskan study k..
hope pershbatan yg dbine xkn putus.. amin.;>

No comments:

Post a Comment